Kliendi õigused
- Saada kvaliteetset valitud teenust.
- Kogeda sõbralikku, jõustavat ja hoolivat suhtumist.
- Sinu privaatsus on tagatud nõustamisruumis ja tugigruppides.
- Kliendil on õigus oma isikuandmete kaitsele.
- Õigus jääda anonüümseks.
- Muuta kohtumise aega sellest eelnevalt ette teavitades kohtumisele eelneval päeval.
Kliendi kohustused
- Saabuda kohtumisele õigeaegselt.
- Teatada nõustamisest loobumisest- või aja vahetamisest vähemalt nõustamisele eelneval tööpäeval enne kokkulepitud kohtumise aega.
- Mitte ilmuda nõustamisele narkootilise, psühhotroopse, alkohoolse või muu uimastava toimega aine kasutamise tunnustega või jääknähtudega;
- Tasuda teenuse eest ette, juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti.
- Keelduda nõustamise osutamisest narkootilise, psühhotroopse, alkohoolse või muu uimastava toimega aine kasutamise tunnustega või jääknähtudega.
- Nõustamisele (rühmatööle) hilinemise korral on kliendi ja nõustaja suusõnalisel kokkuleppel õigus osutada kliendile nõustamist osalises mahus.
- Teenuse osutajal on õigus kliendilt nõuda tekitatud kahju, sealhulgas saamata jäänud tulu kompenseerimist, kui klient ei teavita nõustamisest loobumist ette vähemalt eelmisel tööpäeval.
- Nõustajal tekib õigus küsida edaspidi nõustamise tasumist ettemaksuga, juhul kui klient on korduvalt loobunud nõustamisest ning ei ole sellest eelnevalt teavitanud.
- Õigust muuta kohtumise aega vastastikkusel kokkuleppel.